sobota, 30 kwietnia 2016

LBA

Dziękuje bardzo za nominacje Sweet Queen ❤. Serdecznie zapraszam na jej bloga http://nastoletniamiloscbarsandmelody.blogspot.com/?m=1

A to są pytania
1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka twojego idola / idoli?
Hmm... Bars and melody stay strong i stay young


2. Co zainspirowało cię do napisania opowiadania?
Mnie zainspirowało to, że od dziecka chciałam napisać książkę, ale jak na razie zostanę przy fanfiction.


3. Jak dowiedziałaś się o swoim idolu / idolach?
Oglądałam różne "rzeczy" na youtube i tak nagle znalazłam shining stars i się zakochałam.4. Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w szkole?
Matematyka i przyroda. 


5. Co cenisz sobie w przyjaźni?
Najbardziej to wsparcie i to, że po prostu się jest.


6. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Najbardziej to fałszywości. 7. Kto wie, że prowadzisz bloga?
Rodzice, siostra, koleżanki, koledzy, przyjaciele. Ogólnie to prawie wszyscy z mojego otoczenia.
8. Jaki jest twój ulubiony cytat?
Śmiej się- niech reszta świata zastanawia się dlaczego.

9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy

10. Dlaczego: pizza jest okrągła, pudełko kwadratowe, a kawałki trójkątne? :D
Hmm... to geometria nie jestem z tego dobra
11. Jakiego koloru masz aktualnie skarpetki? :D
Białe :)


Ja nominuje:
Larkaaa blog
Nuśka Ponte
Sella

Moje pytania:
1. Jakie są wasze cechy?
2. Jakie są cechy waszych przyjaciół?
3. Jakie macie talenty?
4. Co cenicie w przyjaźni?
5. Wymień 7 cech jakie musi mieć osoba chcąca się z wami zaprzyjaźnić.
6. Wasza szczęśliwa liczba
7. Wasza ulubiona data.
8. O czym marzycie?
9. Jakie według was jest świat?
10. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś
11. Waszym zdaniem od ilu lat można się malować.

5 komentarzy:

  1. Hejka ;p Dziękuję za nominację ;))
    Z całą pewnością nadrobię bloga!
    Że też wcześniej go nie znalazłam! ;))
    Odpowiedzi na pytania pojawią się jutro na moim blogu.
    (Tym co mn na nim poinformowałaś ;))
    Pozdrawiam i weny życzę ;**
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za nominację. Otóż odpowiedź pojawiła się właśnie przed chwilą. Przy okazji naprawdę fajnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czegoś więcej się przynajmniej o tobie dowiedziałam❤👌

    OdpowiedzUsuń