czwartek, 28 lipca 2016

NASTĘPNE LBA

Już drugie LBA dzisiejszego dnia. Nominowała mnie Angelika Xx. Dobra bez zbędnego pisania przejdziemy do pytań i moich odpowiedźi:

1. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość  ?
Z wielką gromadką dzieci i może jakaś wielka miłość?

2. Jak to jest z miłością do idola ? twoje zdanie na ten temat.
Całkowicie to rozumiem nawet sama bardzo kocham moich idoli. (Nie wiem czy o to chodzi)

3. Lubisz bardziej pisać czy czytać ?
Szczerze to czytać, ale jakieś historie miłosne to uwielbiam pisać, więc to i to.

4. Wierzysz w przyjaźń damsko- męską  ?
Oczywiście. Tak naprawdę w to nie wieżyłam ale całkowicie zmieniłam zdanie na koloni.

5. Jedno marzenie związane z twoim idolem to ?
Chcę bardzo mocno przytulić wszystkich i zrobić tak aby mnie zapamiętali np. Dać im 1000 kwiatów :) :) :)

6. Lubisz dzieci ? ( Boże , jak to brzmi xd )
Kocham i ubóstwiam.

7. Najlepsza twoja wycieczka szkolna , gdzie była ?
Zakopane.

8. Jeżeli byś miała spędzić ostatnie dni swojego życia ze swoim wrogiem zgodziła byś się ?
Tak, starałabym się z nim pogodzić.

9. Lubisz rozmawiać o swoim życiu  ?
Zależy od sytuacji, ale raczej tak.

10. Jesteś cichą myszką czy raczej nie umiesz usiedzieć i nic nie mówić  ?
Coś pomiędzy.


2 komentarze:

  1. Cieszę się, że znalazłaś czas , aby odpowiedzieć ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu przeczytałam wszystko , wszystko skomentowałam i obserwuje. Teraz będę na bieżąco ❤ obiecuję. Czekam na nexta i liczę na odrobinę dłuższy rodział.
    Oczywiście zapraszam też na mojego bloga ( nie zmuszam)
    https://onlyhopebarsandmelody.blogspot.com . Mam nadzieję, że spodoba ci się tak bardzo , jak mi twój .

    OdpowiedzUsuń