czwartek, 28 lipca 2016

LBA

Zostałam kolejny raz nominowana do LBA. Tym razem nominowała mnie sella. A o to pytania i moje odpowiedźi:

1. Co sprawia Ci największą radość podczas pisania bloga ?
Największą przyjmność sprawia mi to że widze te wszystkie komentarze i wiem po wyświetleniach że ktoś jednak to czyta

2. Masz jakieś lęki ? Jeśli tak, to jakie ?
Panicznie boje się pajonków i wody (Morza, jeziora)
3. Jaką rzecz zrobiłabyś najchętniej w życiu ?
Założyłabym rodzine. Kocham dzieci.

4. Zdjęcie lub zdjęcia z twoich tegorocznych wakacji :)
Jedno z 4000

5. Film, który wzruszył Cię do łez.
ósmoklasiści nie płaczą

6. Jaka szalona rzecz Cię spotkała?
Taka z przed kilku dni to poszłam do pokoju mojego kuzyna (jestem na koloni) i zaczęłam się drzeć an jednego z ich kolegów a on mnie po prostu przytulił.

7. Co chcesz robić w przyszłości?
Zostać prezydentem, albo psychologiem.

8. Jeśli masz zwierzaka wstaw jego zdjęcie :) Lecz, gdy go nie posiadasz wstaw zdjęcie wymarzonego zwierzaka :D
Nie mam zwierzątka, ale chcę mopsa jednak nie mam zdjęcia.

9.Top 3 ulubione blogi.
Oooooo jest ich wiele.

10. Jakie są Twoje ulubione bajki z dzieciństwa?
Kopciuszek oczywiście

ja nominuje wszystkich moich wierlnych czytelników którzy dzielnie czekają na następny rozdział. Odpowiedcie na te same pytania i napiszcie mi chętnie poczytam.

1 komentarz:

  1. Ten uczuć, kiedy czytasz tak wiele extra , niesamowitych blogów, a każą ci wybrać tylko trzy najlepsze😂

    OdpowiedzUsuń